19 Ağustos 2010

Uzanmışım kumsala...


Uzun zaman oldu yazmayalı sebep tatil rehaveti.Önce Gümüşlük'te anneannemin yazlığında 4 gün geçirdik.Tatil provası gibi birşeydi.Çünkü ortimde bende başbaşa tatilden daha çok keyif alıyoruz.

Pazar günü Datça Aktur'da (gizli cennet!) kiraladığımız eve doğru yola çıktık.Datça'da 5.günümüz ve günler çok güzel geçiyor.Tekne turu yaptık,Bördübet ve Amazon'a gittik.Harika fotoğraflar çektik ama ancak dönünce paylaşabileceğim.

Miniğimizde bizle tabii.Artık 13.haftasını doldurmak üzere ve şükürler olsun bana bir sıkıntısı yok. Sadece daha çabuk yoruluyorum birde daha çabuk acıkıyorum.Geçen hafta sahilde 2 hamburgeri birden mideye indirdim.Zaten göbecikte daha erken olmasına rağmen çıktı azıcık.Öyle ki hamile olduğum dışarıdan anlaşılır olmuş.Aman onun keyfi yerinde olsunda gerisi önemli değil.

İşte böyle bol yüzmeli, dinlenmeli sakin bir tatil geçiyor.Dönüştede bizi bir heyecan bekliyor minik kız mı erkek mi göreceğiz bakalım...

3 yorum:

Başka Anne dedi ki...

:)) şimdi tatilde olmak vardı... haydi hayırlısı bakalım, kız mı olacak erkek mi...
benimki kadar rahat bir doğum dilerim.

laleninbahcesi dedi ki...

OOOhhh keyifle Duygucum... biz kızların okulu nedeniyle erken tatil yaptık , üstelikte kısa bir tatil yaptık bu yıl... Datça2yı yolu yüzünden hep erteledim... ama mutlaka görmek istiyorum....
Bebeğin cinsiyetini yazarsın dimi bize de...

Duygu dedi ki...

DeryAze;

Doğumun beni rahatlattı valla evet inşallah darısı başıma :)


Lale Abla,

Datça mutlaka görülmesi gereken bir cennet.Yolu da eskisi kadar kötü değil.Umarım en kısa zamanda görürsünüz.

Cinsiyeti belli olur olmaz hemen yazarım yazmam mı :))