19 Ekim 2010

Gitmesem olmaz mı?

Dün 1 günlük pastırma sıcağı fırsatını kaçırmadan çıktım dışarı.Normalde 2 saatte yapacağım işleri halletmem 3 saatimi aldı.Sanki biraz ağırlaştım mı ne?Zaten sağ olsun miniğimde minik tekmeleri ile eşlik etti bana.

Kütüphaneden kitap aldım gene bir sürü.
Evde okunacak bir sürü kitap var ama onları dışarı çıkamayacağım karlı günler için saklıyorum.Ankara'da oturuyorum ama şehre uzak olunca ha deyip çıkamıyorsun. Böyle stok yapmakta hoşuma gidiyor.Bana kalsa evin bir odasını sırf okuduklarım, okunacaklar, bir daha okunacaklar diye düzenlenmiş bir kütüphane yapmak isterdim.

Sonra yün alışverişine başladım.Aslında el işleriyle aram pek iyi olmamıştır.Ama hamarat bir anneannenin yanında 5 yıl yaşayınca ister istemez merak salıyorsun.Bende o dönemde bir şeyler yapmaya çalışmıştım.Ama en zevk aldığım iş kanaviçe işlemek olmuştu.Hatta nişanlıyken kayınvalideme kanaviçe desenli bir yastık bile işlemiştim :) (Marifetli gelin!)

Aslında şimde de niyetim kanaviçeden birşeyler yapmaktı ama annem ve anneannem bir şey yapacaksan kullanışlı bir şey yap deyip beni örgü örmeye ikna edince, gittim bende yün aldım battaniye öreceğim oğluma.


Annem inşallah doğmadan bitirirsin diyor, ortim hevesini bakalım ne zaman alacaksın diyor, anneannem yaparsın sen diyor...bende daha durun bu bitsin patik öreceğim diyorum.Bakalım göreceğiz kimin dediği olacak?

İşte böyle günler oldukça sakin ve huzurlu geçiyor gibi gözüküyor ama bir kaç gündür içim içimi yiyor.Çünkü cumartesi doktor kontrolümüz var ve ben hiç gitmek i-s-t-e-m-i-y-o-r-u-m! Son yaşadıklarımdan sonra sanki her kontrol olumsuz olacak gibi geliyor.Ben biliyorum işte miniğimde bende iyiyiz. Annesi biraz kilo aldı doktor amcası kızacak ama onun dışında iyiyiz biz.Yani işin özü kendimi örgüydü kitaptı oyalamaya çalışıyorum. Tek istediğim sorunsuz bir şekilde şu cumartesiyi atlatmak.Yoksa ben 5 buçuk aylık göbeğimle pek mutluyum!

6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

o göbek beş buçuk haftalık mııı?

İstanbul Hatırasını sevmiştim ben..Seninde seveceğinden eminim.
Zuhal İzmirli'nin Rodop'tan Karşıyaka'ya adlı kitabını da oku...Diğer kitaplarını okumadım ve emanet çeyizi merak ettim. Okuda anlat bakalım...
Her şey çok güzel olacak merak etme...

Duygu dedi ki...

Aklım nasıl dalgın takılı kalmışım Cumartesi gününe.İnatla 5 buçuk haftalık diyorum 5 buçuk aylık tabii ki Lale abla :)))

Gerçi gene de büyük olduğunu düşünüyorlar.

mutluanne dedi ki...

Duygu'cum
Lütfen cumartesıyı dusunme sen ne olursa olsun hekımıne guven bu yolu onlarla gögüslüyoruz..Ayrıca hıc bır problem cıkmayacak emın olabılırsın senınkı artık kocaman erkek oldu içinde mınıcık bır suphe bıle kalmasın..Hekımler bılırım bıraz soguk kanlı olurlar (eşim dahil) Senın dunyandan olaylara bakmaları malesef ımkansız.
Prensını goruceksın bence cumartesının en guzel yanıda bu fotograf arşivine onun bır fotografı daha eklenıcek düşünsene ne kadar heyecan verici..
Ayrıca benımde 2.5 ay sonra göbüşüm ve nur topu gibi tekmelerım mı olucak ay cok heycanlandım yuppii...

Duygu dedi ki...

Bilirim bende doktorların o soğukkanlılığını hem eşimden hemde kayınpederimden :)
Başta biraz şanssızlıklar yaşadım doktordan yana.Şimdi başka bir doktorla yola devam ediyorum.İnanıyorum her şey daha iyi olacak.

Bak göreceksin zaman bir çırpıda geçmiş miniğin içinde tekmeler atıyor.İşte o zaman en keyifli anlar başlıyor.

Başka Anne dedi ki...

Duygu hiç düşünme cumartesiyi. Gidip normal kontrolünü olup hiçbir şey olmadan geri döneceksin bak gör :)

Duygu dedi ki...

İnşallah canım.Her şey iyi olacak buna inanmak istiyorum.