28 Ekim 2010

Kaçıyoruz buralardan.

Yarın sabah düşüyoruz yollara.İstikamet Kastamonu-İnebolu ve Abana.
Bu kısa tatili ne yapıp edip değerlendirmeliydik çünkü ortim nöbetçi değil ve bizim keyfimiz yerinde eee daha ne duralım bu içimizi karartan Ankara'da.Tamam haksızlık etmeyeyim bu şehre.Sonbahar ve kış en güzel Ankara'da yaşanır ama biz yıllar içinde tükettik artık burayı.Keşke çevrede daha çok gezecek yer olsada daha çok kaçabilsek buradan.


Gidiyoruz ama nerede kalacağımızı bilmiyoruz.Önce bir otel ayarlayalım dedik ama sonra plan yapmayalım buluruz elbet kalacak bir yer diye düşündük.Kastamonu'da bir öğlen yemeği molası verdikten sonra (malum yerinde yöresel tatlara bakmak en büyük keyfimiz)İnebolu'ya devam edeceğiz herhalde geceyi orada geçiririz.Abana'ya da gezmeye gideriz.Bimiyorum işte yol bizi nereye götürürse.


Miniğimizde bizle yeni yerler yeni tatlar keşfedecek gene.Alışsın canım oğlum bu gezmelere zaten.İleride inşallah üçümüz gideceğiz uzaklara.

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Duyguuu, süper... yok biz buralardayız anacım:) O tarafları çok merak ediyorum çok güzelmiş. Abana2da pansiyon varmış diye duymuştum. Olmadı muhtarın kapısını çalın. Bizim Zuz ve iki arkadaşı rezarvasyon filan yaptırmadan bir yaz günü Gümüşlüğe gitmişler tabi hiç yer yok. Üç kız... Muhtarın evinde kalmışlar. Bizim aile alemdir her zaman biliyosun zaten.
İyi tatiller diliyorum

mutluanne dedi ki...

OHHH ne güzel arkadaşım senin adına cok sevındım..
Allah içine sindirsin..
Göbişi güzel güzel gezdir..
Mutlu tatiller..