20 Mayıs 2011

Binbir surat Atilla

Gün değil hafta nasıl başlıyor bitiyor anlamıyorum.Oğlumuz uslu maşallah ama yalnızlığı hiç sevmiyor.Sürekli birileri onunla konuşsun istiyor.İnsan olsun etrafında bayılıyor.Geçen hafta ortim şehir dışına gidince bizde önce babannesine sonrada anneannesine kalmaya gittik.Bizimki gördüğü ilgiden iyice mest oldu.Tüm ev ahalisi Ati'nin kalktığı saat sabah 6 da ayaktaydı.Ben açıkcası biraz endişeliydim çocuğun düzeni bozulur mu bir sorun çıkarır mı diye ama uslu oğlum oralarda da hiç üzmedi beni.Sadece eve döndüğümüzde o kalabalığı aradı biraz ama sonra alıştı. Oğlumla geçen zamanlar aslında en güzel onunla anlatılır.İşte Atilla'nın halleri;
Gülüşünü hiç esirgemiyor bizden artık!


Dışarı çıkmaya bayılıyor

Ahh eve dönüşü olmasa

Oyuncakları ile nihayet oynamaya başladı


Banyo yapmak hala en büyük korkusu

5 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Duygucummm, maşalahhh diyeyim...çok tatlı çok..
Biz Cancan'ın kardeşine yaklaşamıyoruz bile Can yüzünden... Hiç affetmiyor bizi sonra:)

Duygu dedi ki...

Tabii ya Cancan'ın da kardeşi oldu Atilla ile aynı zamanlarda.Hayırlı uğurlu olsun Lale ablacım.Kıskanıyor demek kıyamam ben ona.

mutluanne dedi ki...

canım arkadasım
Dunya tatlısı ogluşu
Allah sızı nazarlardan saklasın
yuzu hep bpyle gulsunnn...
Kocaman opuyoruz onu

ruhdagı dedi ki...

Canım benim, her resminde ayrı bir tatlısın sen.

Duygu, banyo sonrası çektiğiniz kare harika :)

ŞEKERPEMBE dedi ki...

maşallah...
duygucum neler kaçırmışım ben meğer... bayıldım oğluna... dünya tatlısı allah hep güzel günlerini göstersin...
kiloları bende dert etmiştim bri arkadaşım çok araştırdım ilk doğum gününde ehhh, ama ikincide tamam olur merak etme demişti sanırım ben bu kuralı bozmadım sana daha erkenini diliyorum canım
ikinizide kocaman öpüyorum