21 Temmuz 2011

Nerede kalmıştık?

Çok uzun zaman oldu biliyorum ama elim bir türlü gitmedi klavyeye.Benim minik yaramazım dolduruyor her anımı.Kalan zamanda nasıl geçiyor anlamıyorum bile.

Neyse anlatmaya başlayayım...Öncelikle oğlumun banyo kabusu çok şükür sona erdi artık Atilla mutlu bir su kuşu.Ördeğiyle bile oynuyor,onu böyle gördükçe gözlerime inanamıyorum nerden nereye.

Kahkahaları evi çınlatıyor artık, en çokta bana gülüyor.Onu güldürmek için özel bir şey yapmama gerek olmadan doğal halime gülüyor velet.Ortim ben sana demiştim komik olduğunu bak oğlunda anladı diyor zaten.

İlk şehir dışı gezisini de Çorum'a yaptı Atilla.Neden Çorum?Eee..annesi ile babasının herşeyi yerinde tatma sevdasına oğlumda şimdiden katıldı ve Vedat Milor'dan öğrendiğimiz İskilip-Seyirtepe'ye iskilip dolması yemeye gittik.Aslında yemek bu sefer bahanesi oldu.Amaç yaramazla kısa bir yolculuk provası yapmaktı ve sonuç çok güzeldi.Oğlum hiç sorun çıkarmadı.Dönüş yolunda biraz sıkıldı gece uykusu için yatağını aradı ama sanki büyük insan gibi az kaldı oğlum şimdi geldi dedikçe koltuğunda sakin sakin oturup bekledi.

Bu aralar oyun halısı en sevdiği yerlerden oldu çünkü dört dönüyor artık miniğim.Emeklemek istiyor yapamayınca sinirinden resmen köpürüyor.Alıyorum kucağıma uzaktan sinirli sinirli oyun halısına bakıyor.Ama şimdilik en büyük zevki babasıyla orada boğuşmak ve ordan oraya yuvarlanmak, bizim en büyük zevkimizse onu seyretmek.

Havalar ısındı ısınalı her sabah oğlumla yürüyüş yapıyoruz.Tabii o pusetinde oturuyor bazende uyuyor ama ben olabildiğince hızlı yürüyorum.Görünen amaç Atilla'ya hava aldırmak ama asıl amaç annesinin kilo vermesi.Sahi ne zaman ve nasıl gidecek bu kilolar sezeryan korsesi bile aldım taktım, faydası olacak mı bilmiyorum.Yemiyorum zaten eskisi gibi sütüm çok şükür iyi geliyor.Bir tek bulgur pilavını eksik etmiyorum.Ama yok bu öyle her zaman yaptığım diyetle verilecek kilo değil ciddi ciddi çok az yemem çok hareket etmem lazım.Ahh bir spora başlayabilsem.Hala çok pişmanım sezeryan ile doğum yaptığıma.Neyse sağlıkla doğdu ya oğlum elbet bende eski Duygu olacağım çünkü hiç sevmedim bu halimi.


Son günlerde kendim için yaptığım en güzel şey (belkide tek şey) yeniden kitap okumaya başlamak.Hatta 2 tane bitirdim 3. kitaba yarın başlıyorum.Ayrıntıları daha sonra anlatırım.


Şimdilik bu kadar...aslında anlatacak şeyler var ama uyuduğunu düşündüğüm oğlum sağolsun uyanıp duruyor kaç kere kalktım oturdum bilgisayarın başına hatırlamıyorum.Gene gelirim umarım bu kadar uzatmadan arayı...

3 yorum:

Başka Anne dedi ki...

hoşgeldiniiiiiiiiiiiz, özleidk yahu :)))

Hayat güzeldir.. dedi ki...

maşallah çok tatlıı okurken hep aynı şeyleri yaşadığımızı görüyorum hem bebeklerimizin hem de bizim. nolcak bu kilolar.10 gün sonra işe dönüyorum ve sanırım doğum izni sonrası işe dönen en şişman anne olarak rekoru kuracağım:)
sevgilerr

mutluanne dedi ki...

canım benım ya dünya tatlısı bir bebek bu..