23 Şubat 2010

Neler yaptım?

Doğum günü kutlaması çoktan bitti de tembelliğimden hiç birşey yazamadım. Güzel geçti. 3o'lu yaşlar başladı hadi hayırlısı.
Yazamadığım bugünlerde neler mi oldu? KPSS kursum nihayet başladı. Çalışma isteğim günden güne azalıyordu artık iyi oldu. İnsanın uyanması için bir sebebinin olması güzel. İşe giderken pazartesi ne zaman başladı cuma ne zaman oldu anlamazdım bile. Hele hafta sonları öyle kıymetliydi ki. Şimdi değil günler günün her saatinin farkındayım. Tatiller hiçbir şey ifade etmiyor. Cuma akşamüstlerinin mutluluğunu yaşamayı özledim hatta Pazartesi sabahlarının sıkıntısını bile. Biliyorum ama işe başlayınca da(inşallah birgün) bu yazdıklarımı okuyup delisin diyeceğim kendime. Neyse bu günlük rutinimin dışında bir güzellik de oldu. Geçen hafta sonu İstanbul'a gittik. Güzel değil çok güzel geçti. Böyle ara sıra kısa kaçamaklar yapmayı severiz kabişimle ben. Fotoğraflarla İstanbul gezimizden bahsedeceğim daha sonra. Şimdi gidip biraz ders çalışmalı. Kabiş gene nöbetçi ben gene yalnız...

Hiç yorum yok: