29 Nisan 2010

Dünden bugüne...

Günlerim oldukça sakin geçiyor.Bu sakinliğime eşlik edecek bir filme gittik dün gece. SİYAH BEYAZ. SİYAH BEYAZ Ankara'da 25 yıldır açık olan bir bar aslında. Bir kerede olsa gitmişliğimiz vardı. Bar da ilk dikkatimi çeken duvarda asılı olan siyaz beyaz fotoğraflar olmuştu.İçlerinde kimler kimler vardı... Duvar dediğime bakmayın duvarlar fotoğraflarla doluydu.Bir bar ne kadar sakin olabilir? Ama sakin bir ortamı vardı.Çok hoşuma gitmişti. Film de aynı sakinlikteydi benim için. Ankara'da çekilen nadir filmlerden olması da ayrıca güzel geldi bana. Karakterler çok iyiydi.Ben Tuncel Kurtiz ve Derya Alabora'ya bayıldım ki Derya Alabora sadece filmde 1o dakika vardı. Ortim doktor rolündeki Nejat İşler'i daha çok beğendi.Bilmem artık meslek mi çekti?:) Kısacası beğendim.Ama film bitince dedim ki Ankara 'da hiç yaşamamış biri bu filmi izlese acaba onda ne gibi duygular uyandırır? Film sonrası diyete bir dondurma molası verdik. Ankara'daki sayısız(!) alışveriş merkezlerinden biri olan Kentpark Gelato da yediğimiz dondurmalar bizi biraz hayal kırıklığına uğratsa da güzel bir akşam oldu.

Bugün gene aynı sıradanlığı ve sakinliği ile devam ediyor. Dershaneye gittim geldim.Rutin ev işleri, yemek derken akşam oluyor bile. Yemek sonrası kayınvalidemlere ziyarete gideceğiz sonra da sağlık yürüşümüzü yaparız. İşte böyle minik dünyamdan haberler...

2 yorum:

ŞEKERPEMBE dedi ki...

dünyana daha minik şeyler diliyorum ben!:)
vee haksızlık etme o kadar minik değil alanın... bence sakin hoş bir gün olmuş...

tüm iyi dileklerin için sağ ol, lütfen devam etsin iyi dileklerin az kaldı canım...
sevgilerimle

Duygu dedi ki...

Ne güzel bir dilek:))