25 Nisan 2010

Beni bu güzel havalar mahvetti...


Bütün bir kış herkes hasta olup dururken ne güzel olmuyorum (grip aşısı olmuştum çünkü) diye etrafta dolaşıp duran ben şu güzelim bahar havasında hasta oldum. Bol bol c vitamini,kayınvalidemin meşhur tavuk suyu çorbası, zencefilli süt derken bugün biraz gözüm açıldı. İlaçlarında etkisiyle uyudum da uyudum.Ortim de Cuma ve bugün de nöbetçi olunca yalnız yalnız baktım kendime. Bir ara dün Gölbaşına yürüyüşe gittik.Temiz hava iyi geldi ama gene uyudum dönünce. Ne zaman hasta olsam küçükken hasta olduğum zamanlar ve babam gelir aklıma.Çoğu kişinin aksine ben hasta olunca babamın bana bakışını hatırlarım.Hemen portakal suları sıkar, ıhlamur demlerdi. Gece yarısı çok zaman başımda bekler bulurdum onu. Farklıydı ilişkimiz ya da çoğu baba kız gibi çok düşkündük birbirimize. Araya zamanla bazı pürüzler girsede o bağ hiç bozulmadı. Dedim ya yalnızdım bütün tatil yattım diye düşündüm işte habire geçmişe gittim. Aslında şu halime yağmurlu bir Ankara havası yakışırdı ya hava da inat gibi çok güzel. Neyse balkona çıkar ektiğim çilekleri seyrederim bende. Daha bahar yeni geldi zaten...Çok vakit var tadını çıkarmaya.

1 yorum:

ŞEKERPEMBE dedi ki...

bahar bizim buralara bile yeni geldi, daha baharın tadını çıkarırsın da sen yeterki kendine iyi bak. bu havalara kapılma kanma... sağlıkla keyifli günlere...

sevgilerimle