18 Mayıs 2010

Evren duy sesimi!


Ne bir şeyler yazmak geldi içimden ne de internete girmek...Günler biraz can sıkıcı ve koşturmaca ile geçti.Hala da ufak tefek şeyler var ama olumlu düşünmeye çalışıyorum.Şu anda okuduğum Aykut Oğut'un ''EVRENDEN TORPİLİM VAR'' kitabı da öyle söylüyor.Evrene iyi, güzel, olumlu düşünceler göndermeliymişiz.Ne istersek evren bize onu verirmiş.Aslında bu tarz kitapları pek okumam.Ama akıcı ve anlaşılır bir dili var.Bakalım kitap bittiğinde göreceğim gerçekten olumlu pozitif olmak bizim elimizde mi?


Bu can sıkıntısına bir de KPSS başvurusu yapamamak eklendi. Başvurunun bitmesine 3 gün kaldı ama bankaya paraya yatıramıyorum çünkü sistem günlerdir kapalı. Sınav eziyeti yetmiyormuş gibi bir de başvuru eziyeti başladı. Sınava da az kaldı o da ayrı bir sıkıntı tabii. Pek keyfim yok yani bu aralar. Küçük şeylerle mutlu olmaya çalışıyorum. Geçen gün yazlıkları çıkardım ve evlenmeden önce giyebildiğim şortlarımın içine tekrar girdiğimi görünce pek bir sevindim.Diyet işe yarıyor yani. Eee..yaramasın mı her gün ot ye sabah akşam yürü metobolizma kayıtsız kalamadı tabii bu duruma. Balkonuma da bahar geldi. Petunyalar kadifeler, mineler diktim.Bugünde domates ve biber alacağız. Kayınvalidem çiçeklerle konuşacaksın der hep, bense pek inanmam ve konuşmazdım .Ama öyle bunalmışım ki demek, bu sabah çicekleri sularken kendimi onlarla konuşur buldum. İyi geldi valla,herhalde onlara da iyi gelmiştir. Yarın da bu senenin ilk pikniğine çıkarak açılışı yapıyoruz.Hem midemiz hem ruhumuz bayram etsin bakalım. Şimdilik bu kadar...Umarım içimdeki bulutlar dağılırda bir an önce, bana da bahar gelir. İSTİYORUM EVRENDEN!


2 yorum:

ruhdagı dedi ki...

İçindeki bulutlar biran önce dağılır umarım :)

Şort ha! vay alçak!!!

KPSS'de bol şans. Sınavlardan nefret ediyorum :(

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba duygu.o kitabı ben de okumuştum.ne yaparsak yapalım hayat bir süre sonra bildiğini okumaya devam ediyor...