09 Mayıs 2010

Her gün anneler günü...!

Seneye inşallah bir anne adayı ya da anne olarak girmek umuduyla bir anneler günü daha geçti...Tüm annelerin, anne adayların ve yeni anne olmuş Şekerpembe'nin anneler günü kutlu olsun! Klasik olacak ama sadece bir güne sığdırmaktan hoşlanmıyorum böyle özel günleri.Ama bugün gittik tabii annelerimize.Bizde ne mutlu ki anne çok. Anneanneme gittik önce, oradan kayınvalideme oradan da anneme. Kayınvalidemlere giderken hediyemiz yanında yapraklarımızda vardı. Salamura yaprak yaptık hep birlikte,bende öğrenmiş oldum.Bugünün en keyif aldığım bölümüydü.


Çocukluğunda bağlarda bahçelerde nasıl kışa hazırlık yaptıklarını anlattı, bir ara kayınpederimde katıldı yaprak işine. Sohbetle vakit nasıl geçti o yapraklar nasıl bitti anlamadım. Şimdi her şey hazır bulunuyor ama ben seviyorum her şeyi kendim yapmayı. Reçelinden konservesine hatta kayısı kurutmaya kadar...Kayınvalidemde öğretiyor sağolsun.

Oradan anneme geçtik. Çocukluğumdan beri her anneler gününde ona söylediğim şarkı ile kutladım anneler gününü.Şımardım yani biraz.

Ankara'nın kötü ve kasvetli havasına inat güzel bir gündü.Umarım seneye daha güzel olur bir minik can da benimle olur.


1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

İnşalah inşalallah blogca kuız seneye Anneler Gününüzü...

Salamura yaprak yapımına bir kez rastlamıştım... saplarının diplerine tuz koymuştuk üstüste dizdikten sonra hatırladığım kadarıyla:))) tek bildiğim bu...

Sevgiler bıraktı