18 Haziran 2010

Hafta sonuna doğru...

Kış hazırlıklarım çilek reçeli ile başladı.Pazardan aldım minikleri önce ayıkladım sonra yıkadım bir güzel. Annemin öğrettiği gibi ne kadar çilek koyuyorsam o kadar da şeker ekleyerek tıkırdattım ateşte.Sonra bol güneşli balkonuma koydum.Bundan sonrası güneşin işi artık.










İyi oldu bugün reçel oyaladı beni biraz. Sıkkınım çünkü, ortim 3 gün sürecek yoğun bakım nöbetine girdi. Evden bir gidişi vardı bugün aynı memleket içinde uzun yola çıkıyor sanki.Nöbetler zaten zor bu 3 günlük nöbetler daha da beter oluyor.Gerçi yarın gidicem yanına pek görüşmek gibi olmuyor ama napalım buna da şükür. Akşamda annemdeyim. Pazar günü dönerim evime. Dönmeden de kayınvalidemlere uğrayacağım.Kayınpederimin babalar gününü kutlarım.Ortim olamayacak yanında onun yerinede kutlamış olurum hem. Niyetim oradan çıkıp Tunalı'ya gitmek.Ortimin yeni yaşına sayılı günler kaldı.Bir dolaşayım bakayım aklımda birşeyler var bulabilecek miyim.

İşte böyle dolu bir hafta sonu gibi dursa da boş geliyor bana.Ortimle başbaşa olayım isterdim.Pazartesi izinli o gün acısını çıkaracağız inşallah. Bu hafta sonuda böyle olsun bakalım....

Hiç yorum yok: