28 Haziran 2010

Hala şaşkın bir mercimek annesi!

23 Haziran'dan beri hala şaşkın ve bol uykulu biri olarak dolanıyorum. Aslında bu uykulu hal 1 haftadır vardı da anlam veremiyor puslu havadandır diyordum.Meğerse sebeb minicik bir şeymiş!

Perşembe günü ilk doktor kontrolüm var.Bakalım nasıl geçecek.Daha ailelere bir şey söylemedik sadece arkadaşlar biliyor birde sevgili blogcum tabii. Doktordan sonra söylemeyi planlıyoruz. Yani pek heyecanlı günler var önümüzde.Bir gelse perşembe günü.Ortimde nöbetçi gene 3 gün.Günler daha da yavaş ve can sıkıcı geçecek.Bugün ilk gün ama çok özledim. Yalnızım demiyorum ama bu sefer mercimekle birlikteyiz.Çok küçük olduğu için mercimek diyorum şimdilik.Henüz beni duyamasada ben onla konuşuyorum.Şaşkın olduğum kadar sanırım biraz delilikte var.


Bu aralar tek yaptığım uyumak ve bol bol saçma sapan rüyalar görmek.İnsan her uykudaki rüyayı da hatırlar mı? Resmen uykumda bir sürü kısa film izliyor gibiyim. Uyumadığım zamanlarda da KPSS çalışmalarına devam, malum az kaldı.Arada yemekte yapıyorum.Mesela bugün iki esneme arası yaprak sardım bir tencere.


Ordan oraya atlıyorum yazarken aslında kafam tek bir şeye odaklanmış durumda, ben kendimi oyalıyorum böyle.Bir an önce şu doktor kontrolü geçsin istiyorum,ailelerin tepkisini merak ediyorum....yani kısacası o günü bekliyorum. Bekliyoruz... yani ben ortim ve mercimek.Nasıl yani 3 kişi mi olduk şimdi biz daha doğrusu 2.5 :))

4 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Paylaşıma teşekkürlerr.sevgilerrrr...

laleninbahcesi dedi ki...

ah KPSS mi bebek mi diye bir iklemin vardı bir yazında hatırladığım kadarıyla ne güzel ikiside oldu ben oldu diyorum KPSSden de iyi bir puanla çıkacaksın mercimek sana destek verecek:)))
Sevgilerimle

Duygu dedi ki...

Annemineli hoşgeldiniz

Sevgiler,

Duygu dedi ki...

Evet Lale abla KPSS mi bebek mi derken şimdi sınava mercimekle gireceğim :)) Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

Sevgiler,