01 Temmuz 2010

Kese göründü...!

Nihayet geldi bugün. Şimdiye kadar hiç yaşamadığım farklı bir heyecan vardı. Çok şükür kesesi gözüktü mercimeğin. Doktor, "iyimisin?" diye sorduğunda iyiyim dedim oysa çok çok iyiyim demeliydim.Ortimde soruyor hala neden mutlu değilsin diye?Ben sanırım duygularımı belli edemiyorum.Tabii hala şaşkınlığında etkisi var ama halbuki ben çok mutluyum. Hiç bir şey, hiç kimse canımı sıkamaz gibi geliyor.Salak salak gülümseyerek dolaşıyorum.Kendimi gerçekten çok iyi hissediyorum!Ama sanırım bunu belli edemiyorum.Bu akşam ailelere söyleyeceğiz. Tepkilerini merak ediyoruz. 10 gün sonrada kalp atışlarını duyabilmek için tekrar doktora gidiyoruz. Bu 1 hafta geçtiğine göre 10 günde geçer duyarım mercimeğimizin pıt pıt..seslerini. Ondan öğreneceğim çok şey var sanırım, ama öncelikle sabırlı olmayı öğretiyor minik.

4 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Sabrediliyor ve hatta ne çabuk geçti o kadar zaman, bir şey anlamadım demeye filan başlıyorsun :)

Tebrikler tekrar.

ŞEKERPEMBE dedi ki...

:))))))
canım canımmmmm:)))))
dualar kabul oldu, yaşasın:)))))))
inan hep dua etim sneino güzel duygusal yorumlarınla bend eduygulanıp:)))) ve mutlu haber...
şimdi sabırdan konuşma, bir şeyleri bekleme onunla olduğun her anın tadını çıkar. inan ben konuştukalrımı hep duymuş olduğunu hissediyorum sanki ona dediklerimi duymuş gibi epkiler veriyormuş gibime bile geliyor... her anı çok güzel o günlerin ben hep özleyeceğim:)))))))) canım yaaa çok şeyyazmak istiyorum ama hadi şimdilik bu kadar olsun şimdi aklım sende:)

sevgilerimle

Duygu dedi ki...

Ruhdağı;
Herkes öyle diyor canım.Nasıl geçmiş zaman anlamayacaksın diyor.Sanırım bu zamanların tadını çıkarmalıyım.

Sevgiler

Duygu dedi ki...

Şekerpembe;

Nasıl bekledim sana haberi verebilmek için...!Çünkü biliyorum hep dualarında olduğumu.Seninle yazıştığımız günleri döndüm bir daha okudum.Çok iyiyim canım.Bu zamanların tadını çıkarmaya bakıyorum ve bol bol uyuyorum.Allah isteyen herkese nasip etsin baştada sevgili kardeşine. Seni ve oğluşunu öpüyorum :))