04 Temmuz 2010

Unutmadan Beypazarı gezimiz...

Mercimeğin haberini almadan 3 gün önce Beypazarı'na gitmiştik. O gün o da bizle gezmiş o güzel yemeklerden nasiplenmişte haberimiz yokmuş.

Beypazarı'na daha önce gitmiştik aslında. Ama Ankara çevresinde gezecek ne yazık ki sınırlı yer olduğundan bir daha gidelim dedik ama bu sefer Beypazarında fazla oyalanmadan geçen gezimizde keşfettiğimiz Beypazarı'na çok yakın olan İnözü vadisine gittik. Burada bir sürü piknik alanları var.İster kendiniz pişirip yiyorsunuz isterseniz bizim gibi lezzetli yemekler önünüze geliyor. Ortam sessiz sakin çok güzel, hafta içi gittiğimizden dolayı daha da sakindi.

Yemeklerde güzeldi. Ortim testi kebabına bayıldı bense yaprak sarmasına. Hatta ne bayılmak...ancak yedikten sonra boş tabağı çekebildik. Bak şimdi oldu mu yazarken gene canım çekti.Ama pek güzeldi ekşi ekşi...

Biz orada yemek yerken bir baktık ağaçtan kiraz topluyor oranın sahipleri. Bize de ikram ettiler. Rengiyle tezat pek tatlıydı. Zaten Ankara'ya dönüş yolunda da meşhur Ayaş dutu ve gül kirazı denilen kirazdan aldık.
Güzel bir geziydi gene.Mercimekte alışmalı bu duruma.Mercimek annesi ile babası ne saat ne mesafe dinler atar kendini yollara maksat yöreye has yemekleri tatmak olsun.



4 yorum:

ŞEKERPEMBE dedi ki...

afiyet olsun...
bak ekşili şeyler pek hoşuna gitmiş, bende başında pek çok ekşili şey yemiştim ece yatmadan salça ekmek, sofra kurarken turşu yiyordum ve herkes kız olacak diyordu oğlum çıktı geldi:)) bakalım sende nasılolacak...
ben yazılarımda hep dedim anın tadını çıkarıyorum diye, hala tüm zorluklarına rağmen çok güzel hatırlıyorum hamileliğimi, sende onunla geçirdiğin her anın tadını çıkar çok güzel günler bunlar, dahada güzelleri gelecek bak gör.
hani bend ebu haberi bekliyordum ama nedense bu kadar erken değldi beklediğim:)) ama allah bilir, bu zamanı uygun bulmuş dualarınkabulü için.... sen şimdi buraya sık sık yaz sonra benim gibi sık sık kaybolursun:))
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

duygu cum bılıyormusun bızde ılk doktora gıttıgımızde 7 haftalık hamıle oldugumu ogrenmıstım ve doktor suan mercımek kadar demıştı :) ve bız mınnoşumu aylardır mercımek dıye sevdık.annem arardı , mercımek nasıl dıye sorardı:)bız mercımek dedıkce benım kızım sısmanladı ınatla :) sanırım bu hafta 3 kılo olmustur teyzesi:)ınsallah senın mercımegınde saglıkla buyur .sevgılerımle.

ŞEKERPEMBE dedi ki...

allah sana daha güzelini versin inşallah sağ ol canım. evet gerçekten içtenlikle diliyorum. ben blogum açıldığında yazmıştım kendim için yazıyorum diye, hiç reyting kaygım olmadı bu nednele bloğa gelenleride zamanla taa blogcuda eledim, kendim için yazarkende bir kaç dost bulunca içten bende iletişimde oluyorum evet içtenlikle dularım iyi dileklerim seninle hep dedim sanada diyorum her anın tadını çıkar içine sindir vee bence yaz çünkü her gün yenisi ekleniyor:))))
sevgilerimle

laleninbahcesi dedi ki...

afiyetler olsun mercimeğeeee...
gül kiraz mı... ne güzel bir ismi var...
o kadar Ankaraya gelip Beypazarını görmeden dönmüşüm hep:((