09 Temmuz 2010

Kokular...rüyalar...yemekler...


Soluduğumda bana iyi gelen tek koku temiz hava...Burnum sürekli kedi gibi etrafı kokluyor ve her seferinde aldığım kokulara şaşırıyorum.Ama şükür şimdilik fena bir bulantı hali yok.
Ankara'da temiz havanın olabileceği yerlerden biri de Eymir Gölü. Ortimin nöbet sonrası izin gününden faydalanıp düştük yollara. Aslında Eymir Gölü'ne giriş kartı olmadan girilemiyor.Yarım saatlik bir yürüyüşün ardından girebiliyorsunuz ama ortim arabayla girme şansını denemek istedi. Planından habersiz arabanın içinde etrafı koklayarak otururken güvenlik görevlisinin yanına gidip birşeyler söyledi,görevli arabaya bakıp gülümsedi ve biz içeri girdik. Nasıl mı? Ortim görevliye karısının hamile olduğunu ve balık ekmeğe aş erdiğini söylemiş. İnanamadım :) Evet niyet balık ekmek ve temiz havaydı ama doğrusu aş erme pek söz konusu değildi. Gerçi iştahla mideye indirdim balık ekmeği.Zaten ortim hamkinliğimin aynen devam ettiğini söylüyor. İlk aylar midesi bulanır insanın bir şey yiyemez olur.Bende bir değişiklik yok aksine aç kalınca fena oluyorum. Uyku da bile yiyecek görüyorum. Zaten rüyalarım çok tuhaflaştı. Geçen gece yasemin çiçeği ve akasyadan yapılmış soğuk şerbetler içtim.Bir gece de Subway'in (Ankara'da bir zamanlar bir sürü şubesi vardı) köfteli sandviçlerinden yiyordum.Bu yaratıcı rüyalarımı ortim "kızların yaratıclığı yüksek olur demek ki mercimek kız olacak, yaşasın" diye yorumluyor ama bilemiyorum artık ne olacak bu rüyaların ve yemelerin sonu.Aman bulantı olmasında iyiyim ben böyle yürüyüşlerime de devam ederim olmam hamkin.
Bu arada yarın KPSS var. Mercimeğim bol şans getir bana,uyuklamayayım karnım acıkmasın güzel bir sınav geçsin. Sınavlardan 6 yaşımdan beri nefret ediyorum geldim 30'uma hala kurtulamadım. Neyse sıkmayayım canımı şimdi.Elimizden geldiğince yaparız bir şeyler mercimekle.
Hala mercimek kadar mısın acaba?Bakalım Pazartesi göreceğiz onu da, ne ses vereceksin bize? Heyecanla asıl o günü bekliyorum.

1 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Duygu umarım mide bulantın olmaz. Böyle devam edersin çok güzel olur :)

Hormon değişiklikleri değişik rüyalara sebep oluyor. Cinsiyet belirlemede bir rolü var mı bilemem :)

Sınavda bol şans. Umarım dilediğin gibib geçer.