16 Temmuz 2010

Kısa...kısa...

Uzun zaman oldu yazmayalı ama canım hiçbir şey yapmak istemiyordu.Sınav geçti bitti şükür. Sonra doktor kontrolü vardı.Öyle heyecanlandım ki gene. Mercimeğin minik kalp atışlarını gördük ve hamile olduğumu öğrendiğim andan beri akmayan gözyaşlarım o sırada boşalıverdi. Zaten bu aralar bedenim ve ruhumla bu duruma alışmaya çalışmaktan canım bir şey yapmak istemiyor.1 ay sonra tekrar doktora gideceğiz oradan da tatile.Sanırım Datça'da daha iyi hissedeceğim kendimi.


Günlerim durağan geçiyor gibi gözükse de 1 günlüğüne İstanbul'a gidip geldik. Ortimin yıllardır takip ettiği müzik grubu Massive Attack'ın Kuruçeşme Arena'da konseri vardı.Benim tarzım olmasa da müzikleri ortime eşlik ettim,bir ara yanından ayrılıp mercimeğimle olağanüstü İstanbul manzarası izledik, deniz kokusunu içime çektim.Yorulsamda güzel geçti, iyi geldi İstanbul.


Şimdi bol bol kitap okuma film izleme zamanı...Şu tuhaf bir ruh halinden kurtulmalı bir an önce.Tatile kadar kitap ve filmle geçirmeli zamanı.Sonra zaten dedim ya Datça çok iyi gelecek.

Hiç yorum yok: