23 Temmuz 2010

Boş geçen günler...

Yalnızdım gene 3 gün ortim nöbetteydi.Yarın geliyor ve tatil öncesi son nöbette bitiyor çok şükür. Dün anneme gittim.Bol bol naz yapıp şımardım.Günler öncesinden sormuştu zaten canın ne istiyor ne yapayım diye. Mis gibi kabak, biber, patlıcan dolması yapmıştı.Sütlaç da vardı.Anne yemeği başka tabii.Eee.. birde hazır olunca yemek önünde pek güzel oluyor.Sıkılmıştım da iyi geldi anneme gitmek.


Evde eskisi gibi ev işi yapamıyorum, şu 3 ayı bir geçirsek daha rahat olacağım. Dışarısı çok sıcak çıkmakta istemiyorum o yüzden bayağı bunaldım bu aralar.Uçurtma Avcısı adlı kitabı bitirdim,bir sürü film izledim ama bahsetmeye değecek kadar güzel değillerdi.Sırada yeni filmler var. Bir de Lost'un son sezonunu biriktirmiştik ortimle hepsini bir izleyeceğiz arka arkaya.Böyle daha zevkli oluyor.Gerçi son bölümünden bazı şeyler kulağıma gelse de aynı heyecanla izlerim herhalde.Kim ne derse desin ben seviyordum bu diziyi.

Bugünse günüm ortime hazırlanmakla geçti.Sanki uzun yoldan geliyor benim canım.Sevdiği yemeği yaptım.Tatlı da yaptım.Evi sildim süpürdüm mercimek izin verdiği kadar.Azıcık ayakta dursam hemen kendini kasık ağrısı olarak hatırlatıyor.Dayanılmayacak ağrı değil ama korkuyorum.Bilmiyorum çok mu evham yapıyorum.

Böyle geçiyor işte günler boş geçiyor aslında.Annemse bugünlerini, uykularını çok arayacaksın diyor.Aramam diyorum ben o minik can'ı o kadar çok istiyorum ki varsın bırakmasın boş an bana.Yeter ki sağlıklı bir şekilde gelsin 2 kişilik minik dünyamıza.

5 yorum:

Başka Anne dedi ki...

:) bence de aramayacaksın hiç o günleri. kasık ağrısı da 9 ay süren bir şeymiş ben onu anladım. doktor sorun yok diyorsa sen boşa kafanı takma. ama kendini de çok yorma.
kolaylıklar :)

Duygu dedi ki...

Zaten bu sıcaklarda her şey öyle zor geliyor ki.Seni düşünemiyorum bile.İkimiz içinde her şey çok güzel olsun.:)

Unknown dedi ki...

Canım önce tebrik ederim allah tamamına erdirsin allah kucağına aldığın günüde göstersin.sen bu günlerini arayacaksın annene katılmadan edemiyeceğim:)))

Duygu dedi ki...

Teşekkür ederim Elçin.Bakalım şimdilik bebekli anların sadece keyfini düşünüyorum.Anneler arayacaksın diyecekse vardır bir bildikleri göreceğiz :)

Adsız dedi ki...

BANADA ARARSIN O GUNLERI DERDILERDE INANMAZDIM :)