28 Temmuz 2010

İyi hissetmek fena bir şey mi?

Çok garip bir ruh hali içindeyim.Kendimi 2 gündür fiziksel olarak çok iyi hissediyorum.Zaten mide bulantılarım hiç olmamıştı ama 2 gündür çok daha iyiyim.Hatta dün evde bayağı da iş yaptım.Ama akşam ortim gelipte iyi olduğumu öğrenince evhamlandı acaba kalbi mi durdu da hiç belirti vermiyor diye?Tabii düştü içime kurt benimde.Bu sabaha iyi başlamıştım ama şimdi ağlamadan duramıyorum ya bir şey olduysa diye. İnternete girdim bir sürü şey okudum mide bulantısı olmaması normal mi, kalp durursa hissedilir mi?Böyle bilgilere kolay ulaşılıyor olmakta iyi değilmiş çünkü psikolojim iyice bozuldu. Kimseye de bir şey söylemek istemiyorum aileden birilerine yani çünkü anlayacaklarını pek düşünmüyorum.Doktora gitmemize daha 2 hafta var.Offf...bilmiyorum ne yapacağım.


Bir yandan da kendime delisin sen diyorum insan iyi olduğu için üzülür mü?kendi kendine durduk yerde neden sıkıntı yaratıyorsun diyorum.Sağlıklıysa benimledir zaten miniğim diyorum diyorum da kendime söz geçiremiyorum.


İşte böyle dökmek istedim içimdekileri sadece...

3 yorum:

Başka Anne dedi ki...

canımcım böyle durumlarda doktora gitmekte hep fayda var ama kendimce fikrimi söyleyeyim, allah korusun bebeğe bir şey olduğunda kendini iyi hissetmezsin ki? yaşamayan, işlevini görmeyen bir şey vardır vücudunda o zaman, bu da vücudunu alarma geçirir, kötü hissedersin.
ama dediğim gibi benim söylediğimi de tek başına baz alma. gidebiliyorsan bir şekil herhangi bir doktora (yakındaki devlet hastanesi de olur) gidip bir baktır ultrasonda.

Duygu dedi ki...

Birazdan çıkıyorum doktorum gel dedi.İçim rahat etsin en azından.Desteğin için sağol.İyi haberlerle dönerim inşallah.

laleninbahcesi dedi ki...

hay Allah Duygu yaaa.... Ben karnı büyümese hamile olduğu anlaşılamayan biriydim. Hatta baraj gölünde kürek çekmişliğim bile vardır... neyse sonraki yazında iyi olduğunu okudum zaten:))