02 Haziran 2010

Olamadım şu çiçekler kadar!



















Balkonumdaki çiçeklerimin canlılığına inat bir miskinlik var üzerimde günlerdir atamadığım. Hiç bir şey yapmak istemezken çok şey yapıyorum bu da sanırım beni yoruyor. Ne zaman akşam oluyor anlamıyorum bile. Spor ve diyet azimle devam ediyor. Yaz alışverişi de başladı yavaş yavaş. İnsan zayıflayınca alışverişte daha kolay oluyormuş. Bu sefer geri dönüşü yok kilo filan almak istemiyorum. Gerçi ortime bakarsak bende bu hamkinlik - iştah yani- olduğu sürece bu biraz zor diyor ama böyle daha mutluyum ben. Arada kaçamaklarım oluyor tabii fakat sporla hemen telafi ediyorum. Bir şartla kilo alabilirim (tabii abartmadan!)beni şu halimden daha mutlu yapabilecek bir tek şey var o da minik bir can'ın gelmesi. Vitamin takviyesine de başladım şimdiden.
Hazırım da.... biraz... bazen yani korkuyorum. Biz ortimle 5 senedir başbaşayız,6 senelikte bir geçmişimiz var. İkimizdik hep.Üçümüz nasıl olacağız? Bende ki sorular daha ortada bir şey yokken başladı.Artık ufaklığın haberini alınca nasıl olurum bilmem. Düşünmemeye çalışıyorum şimdiden ama bazende düşünmeden edemiyorum.
Gideyim en iyisi mis kokulu çiçeklerimlerimin arasında balkonda bir kaç KPSS testi çözeyim. Ders sıkıcıda olsa bir şeylerle kafanı meşgul etmek güzel, kaçış belkide düşüncelerden.... kimbilir?

2 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

bebek mi geliyooo :)
hayırlı olsun :))

Duygu dedi ki...

Daha bir şey yok :( ama bekliyorum bakalım her an bir sürpriz yapabilir ufaklık.