06 Eylül 2010

Kız mı? erkek mi?

Uzun bir aradan sonra doktora gittik.Öncelikle her şey yolunda, miniğimin keyfi yerinde.Ultrason sırasında kıpır kıpırdı gene.Doktorumuza cinsiyetini sorduğumuzda önce söylemek istemedi.Sonra döndü bizim minik, açtı bacaklarını ve doktorumuzda bu yüzde yüz bir erkek bebek dedi.
Eveeeeet... küçük bir bey geliyor hayırlısıyla!


İlk tepkim şaşkınlık oldu.Ortime dönüp üzgünüm dedim.O kadar çok kız çocuğu istiyordu ki.Sanırım bende farkında olmadan kız diye alıştırmıştım kendimi.Sonra yüzündeki mutluluğu gördüm.Mutluydu. Onu öyle görünce bende mutlu oldum çok.


Önemli olan sağlıklı olması hani farketmiyordu senin için kız erkek olması diye kendime kızdım.Çok sonra düşününce, Duygu dedim sen anne olmayı istediğin andan beri ki bu çooook eskilere dayanır.Hep erkek çocuk istemez miydin? Bütün hayallerim erkek çocuk üzerineydi.Kendimi hep uzun boylu bir yakışıklının yanındaki anne olarak görürdüm.Sonra ne oldu dedim bu hayallerine.


Kulağıma yıllar içinde gelenler beni uzaklaştırmış bu hayalden.Diyorlardı ki: kız evlat hayırlı olur,şanslı annenin kızı olur,büyüyünce senin en iyi arkadaşın olur,sakin olur.....falan filan.Halbuki ortimin de dediği gibi kız erkek önemli değil sonuçta o bir insan. Biz onu çok istedik.Biz zaten çok şanslıyız ki sağlıklı bir şekilde büyüdüğünü görüyoruz.İnşallah sağlıklı olarak kucağımıza da alacağız.


Mercimeğimizdin önce, sonra miniğimiz oldun, şimdi canım oğlumuzsun!Hızla büyüyen göbişimle ortimin deyimiyle piknik tüpü göbişimle çoooooook mutlu bir erkek anasıyım ben!

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ay ben çok tebrik ederim bu oğlan anasını... Biz cancan gelene kadar hiç erkek bebk sevmezdik . Şimdi bize bişe oldu , illede erkek:))
Yarın gerlmesini dört gözle bekliyoruz... evi ona göre düzenliyoruz...
bebeğin sağlıkla mutlulukla gelsin... Oğlun seni kolun atakıp sinemalara konserlere götürsün ...

Mutlu sağlıklı nice bayramlar olsun yaşamında hep sevdiklerle kutlanılan

Unknown dedi ki...

oğlan anası seni tebrik eder şahane birşey:))

hayatguzeldir dedi ki...

çok tebrik ederim. Sağlıklı olması herşeyden önemli.. Biz de 10 gün sonra cinsiyetini öğreneceğiz bebeğimizin, duygularını çok iyi anlıyorum.Sağlıklı olsunla , sağlıkla doğsunlar...Sevgilerimle Pınar

ŞEKERPEMBE dedi ki...

yazıı okumayı tamamladan yorum yazdım. benimde oğlum aynen öyle yapmıştı. dileirm benimki gibi çirkin! bir oğlun olur:)))
bzi kendini daha çok sevdirir diy ekız istiyorduk ama varya o kadar sevdiriyorki kendini. doğumu ile seni harika zevkler bekliyor am bu günlerin tadını çıkar ben şimdiden hamileliğimi özlüyorum onun zevkide başka inan...

sevgilerimle