14 Eylül 2010

Hayat sakin... Ben sakin...

Hava sonbara dönerken attım kendimi bugün dışarıya.Gerçi tıslayarak yürüyorum ama oğluşum karnımda pek keyifliydik.Kendimize güzel bir yemekte ısmarladık.

Aslında amaç kütüphaneye gitmekti. Ankara'da Kumrular sokakta il halk kütüphanesine gidiyorum yıllardır.Sağolsun kitap kurdu kayınvalidem sayesinde üyesi olmuştum.Tatile giderken yanımda götürdüğüm kitapları iade ettim yerine yukarıdaki kitapları aldım.Sabırsızlanıyorum okumak için.Pek son çıkan kitaplar bulunmuyor ama her türde ve her zevke göre kitap bulmak mümkün.

Evde de kış hazırlıkları bitmek üzere konserveler yapıldı,barbunya fasulye bamya buzluğa atıldı.Patlıcanları bile közleyip attım buzluğa.Sırada kırmızı biber konservesi var.

Hayat sakin ve keyifli gidiyor.Ben huzurlu olursam biliyorum ki oğlumda huzurlu olacak.Ama endişelerim son bulmuş değil.Acaba gerçekten iyi mi diye düşünmeden edemiyorum.Sanırım sağlıkla kucağıma alana dek devam edecek.Ama içimden bir ses aslında hep devam edecek bu endişeler diyor.Canımızdan bir parça ama canımdan öte.Daha onu görmeden ona dokunmadan bu kadar bağlanmak...Gerçekten feci bir duygu annelik.Bunları yazarken bile gözlerim doluyor offf hormonlar işte...Neyse gittim ben ortim gelecek birazdan gerçi bugün yemekler ondan Çin yemeği var da :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun canım.oglun olacak demek :)

laleninbahcesi dedi ki...

Duyguuu, lütfen onun hep iyi olduğunu düşün, sen ne kadar huzurlu olursan o da o kadar sakin uyumlu bir çocuk oluyor. Bknz Cancan... Annesi doğurana kadar araba kullandı, çalıştı, doğduktan sonra bir aylıkken alıp onu havuza gitti, iki aylıkken de trakinge.
Hiç bir şeyi ama şu közlenmiş patlıcanları buzluğa koyma işi süper... Nasıl yapıyorsun, közleyip, soyup yallah dondurucuya mı? yoksa başka işlem var mı?

Duyguuu bi de şu kelime doğrulama olayını kaldırsan bi mahsuru var mı?

Duygu dedi ki...

Teşekkür ederim Dolunay :))

Duygu dedi ki...

Hep iyi şeyler düşünmeye çalışıyorum Lale abla.Hatta beni üzebilecek her şeye haber bültenlerinne bile kapadım kendimi.

Patlıcanlara gelince... közlüyorum.Kolay soyulsun diye naylon poşette bekletirim biraz.Ondan sonra soyuyorum azıcık limonluyorum ve doğru buzluğa.Kışın pek rahat oluyor.

Kelime doğrulamayı ben koymadım Lale abla şimdi okuyuncada şaşırdım.Zaten haberim olmadan reklamla açılmaya başladı site.Düzeltmeye çalışacağım.Aynı şekilde bende diğer bloglarda rahatsız oluyorum.

Öpüyorum sevgiler...

ŞEKERPEMBE dedi ki...

ultrason makinesi mümkün olsa eve alacaktım:)))) ama abarta endişeni o sneinle aynı şeyleri hissedecek doğduğun bile öyle benimki, ben sinirlenince ağlıyor:))))) ha gözlerinde dolacak onu emzirirken ama keyiften... sen hep o yakışıklının yanında kendini hayal et:))
aklımda hep sende ve oğlunda... dualarım sizinle...

sevgilerimle

not: ben hala haberleri seyretmiyorum. anneler varken seyrediyorlardıi, o odada olursam huzursuzlanıyordu oğlum. ama aşk filmlerine bayılıyor:))))))