17 Eylül 2010

Sürprizzzz!

Bugün üçlü test için doktorda randevumuz vardı.Gittik ölçümleri yapıldı miniğimin, ben kan verdim.Ultrason görüntüsünde her şey iyi gözüküyor.Haftası ile uyumlu dedi (17.haftayım) doktor.Sonra uzun bir süre bir şey görebilmek için uğraştı biz ortimle neye bakmaya çalıştığını anlamamıştık mest olmuş bir şekilde miniğimizi izliyorduk sonra cinsiyet için emin değilim dedi.Kısa bir şok!2hafta önce erkek demiştiniz ama dedik.Şimdi bir şey söylemem dedi.Bir daha ki kontrol içinde 4 hafta sonraya randevu verdi.

Sağlığının yerinde olmasına şükrettim tabii ama bu ikilemde kalmak canımızı sıktı.Özellikle ortim çok sinirlendi.2hafta önce yüzde yüz erkek demeseydi o zaman diye.Bana şimdi komik geliyor bu durum.Miniğim için tuttuğum bir günlük vardı.Oğlum diye yazmıştım.İsmiyle hitap ediyorduk artık.Şimdi kaldık böyle.Düşününce ilerisi için bir anı olacak diyorum.Aman o iyi olsunda gerisi hiç mühim değil.


Ama ortim 4 hafta beklemeyelim dedi.Hafta sonu röntgen uzmanı kayınpederim bakacak birde. Belki bir şeyler netleşir.Aslında hiç bir doktor cinsiyeti görsede hemen söylememeli.Bir kaç kontrolden sonra iyice kendisi de emin olduktan sonra söylese daha iyi olur bence.Neyse bakalım göreceğiz.


Miniğimse her şeyden habersiz büyümeye devam ediyor.Ara sıra baloncuk gibi bir şeyler hissediyorum hareketleri mi diyorum acaba.Şu anda tek sabırsızlıkla beklediğim o minik ayaklarından tekmeler yemek.

4 yorum:

Başka Anne dedi ki...

ben o hafta arka arkaya 3 farklı doktora baktırıp öyle emin olmuştum :)))

Duygu dedi ki...

Aslında en güzeli eskiden olduğu gibiymiş bence.Doğupta kucağına aldığında görmek tam sürpriz işte :)

laleninbahcesi dedi ki...

DUYGUCUM BENCE BEKLE , TEKRAR RÖNTGEN IŞINLARINA MARUZ BIRAKMA BEBEĞİNE...ZATEN YABANCILAR, BİZİM ZIRTADA PITTADA BÖYLE ULTRASONDU TOMOGROFİYDİ GİRMEMİZE ŞAŞIP KALIYORLAR... NE ÖNEMİ VAR, KIZ OLSA BABASIDA ZATEN KIZ İSTİYODU... BİZİM CAN'A ERKEK KARDEŞ GELİYORMUŞ YENİDEN AZ BİRAZ GICIK OLDUM AMA ÇAKTIRMADIM:))

Duygu dedi ki...

Haklısın Lale Abla.Önemli olan onun iyi olması.
Hayırlı olsun bu arada Can'ın kardeşi.Çok sevindim.Eee... tabii kız olsaydı ikincisi fena olmazdı :) Ne güzel ama birbirlerine arkadaş olacaklar.