08 Şubat 2011

Az kaldı geliyorum anne...!

Gene yazamadım günlerdir.Aslında bugünleri hafızama kazımak istiyorum.Unutulmayacak telaşlar heyecanlar yaşıyorum.Özellikle geçtimiz hafta ve hafta sonu pek hareketliydi.

Hafta sonuna gelmeden cuma günü doktor kontrolü vardı.Oğlum 3.200 kg olmuş.Ama doktorumuz sezeryanda hala ısrarlı.22-23 Şubat mı gün seçin dedi kalakaldık.Gerçi 39.hafta oluyor o zamanlar ama her şeyin doğal seyrinde gelişmesini istiyordum.Henüz bir tarih söylemesem dedim.Bir daha ki randevularımız 11 ve 18'inde o zaman karar veririz dedi.Sonra nst'ye bağladılar.Nst'den sonra doktorumuz tekrar görüşmek istedi çünkü kalp atışları düzensizmiş.Ağrın var mı diye sordu ama ben kendimi iyi hissediyordum.Sabahtan beri alışverişte olduğumuzdan ve biraz fazla yürüdüğümden yorulmuştum sadece.Eve gidip dinlen bir belirti olursa gel dedi.Tabii bir an panik oldum.Bizim ufaklık yola çıktı mı yoksa diye ama hala içimde ve tekmelerine son hız devam etmekte oğlum.

Hafta sonu odasını hazırlamak üzere annem,kayınvalidem ve anneannem geldiler.Hep bir elden herşey hazırlandı bir anda.O gece ortim nöbetçiydi annem yanımda kaldı.İyi de oldu.Doktor öyle konuşunca sanki her an doğuracakmışım gibi hissettim.

Dün kayınvalidem tekrar geldi perdesi eksikti odanın onu taktı son eksikleri tamamladı sağolsun.Akşam ortim nöbetçiydi gene.Bu seferde kardeşim kaldı yanımda.Neyse ki nöbetleri bitti bu ay için artık.

Bütün bu telaş giden gelen ve hazırlıklar arasında ben nasılım peki?Bazı gün çok karamsar oluyorum,kafamdaki sorular hiç bitmiyor.Bazen çok mutlu oluyorum sona yaklaşıyorum artık kucağımıza alacağız oğlumuzu hayırlısıyla diyorum.Bazen özleyeceğim galiba bu hallerimi derken bazende aman bitsin artık çok uzadı hamilelik diye düşünüyorum.Yani karmakarışığım.

Beni sakinleştiren tek an odasını görmek.Dolapları çekmeceleri açıp o minik kıyafetleri görünce sanki derin bir nefes almış gibi rahatlıyorum. Hiç yaşamadığım bir ruh hali içinde geçirmekteyim şu günleri.Her şey hazır ve sanırım artık bende hazırım.Hasretle kocaman bir sevgiyle bekliyorum minik canımı.

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Hadi Duygucum hayırlısıyla... Sağlıkla esenlikle gelsin oğluşun... Çok öpüyorum

mutluanne dedi ki...

Canım arkadaşım;
Senın ve mınık mucızen için en iyisi ne ise o olsun..
Hiç endişelenme herşey cok guzel olucak...