29 Nisan 2011

2 aylık bir küçük adam

2 aylık oldu oğlum ve artık bol bol gülüyor. Hatta ilk sesli gülmesini yaparak babasını ve beni çok şaşırttı. En güzel saatleri sabah 6 da uyanınca yaşıyoruz.Uyku gözümden akıyor ama o cambiş gözleri ile bana bakıp gülünce, arkasından birde utanınca dünyalar benim oluyor.


Çok şükür her şey yolunda.Yavaş yavaş bir düzen oturuyor.Geceleri daha az uyanıyor ağlaması azaldı.İlk başlarda yavaş olan kilo alımı şimdi gayet iyi.Bugün aşılarını da oldu.Kendince bizimle konuşması gözlerini bize dikip sanki birşey söyleyecekmiş gibi bakması bizi mest ediyor.Sadece bizi de değil aileler kelimenin tam anlamıyla çıldırmış durumda!Bize geldiklerinde yada biz onlara gittiğimizde bizi görmeden doğrudan Atilla'ya koşuyorlar.Varsa yoksa torunları.Onları böyle görmek bizi hem şaşırtıyor hemde çok keyiflendiriyor.


Geçen gün puseti ile ilk dışarı gezmesini yaptık hatta dışarıda yemek bile yedik.Evde ortimle rahat bir yemek yemeyeli haftalar olmuşken oğlum dışarıda öyle uslu durdu ki yemeğimizi de yedik alışverişte yaptık.

Her şey evet çok güzel gidiyor ama bir sorun var.Atilla suyu hiç sevmiyor.Banyo yaptırmak bir kabus.Hatta öyle bir hal aldı ki kıyafetlerini değiştirmek için bile soyduğumda gözlerinde aynı korku oluyor arkasından ağlamaya başlıyor.Ne zamanki giydirdiğimi anlıyor susuyor.Hele en son banyo öncesi öyle bir ağladı ki eğer ortim kararlı olmasaydı banyo filan yaptırmayacaktım.Bu banyo kabusunu nasıl çözeceğiz bilmiyorum.


Oğlumla günler böyle geçiyor işte.Her anın tadını çıkarıyorum ve o anları tek tek hafızama kazıyorum.Büyüyecek tabii ama daha şimdiden ilk doğduğu anı bile çok özlüyorum.

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Biz de yaşadık bu sorunu büyük kızımda kabus olurdu her banyo... Cancanı ise zor çıkartırdık banyodan... Suyun sıcaklığı ile ilgili bilemiyorum ama bazı çocuklar böyle malesef. Dirseğinle kontrol ediyorsun dimi sıcaklığı, en iyi dereceden çok daha iyidir..
Atilla beye öpücükler

mutluanne dedi ki...

Canım benım ya;
Bende bu günleri görecekmiyim?
Hala tek vucuduz yavrumla...
Her gününüz böyle olsun..
Benım kuzenimde banyo yapmak istemiyordu sonradan su kuşu oldu..
Herşey çok güzel olucak..

Hayat güzeldir.. dedi ki...

maşallah Atillaya çok yakışıklı bir minik adam. Bence sık sık yıkamaya devam et pes etme alışacaktır mutlaka sonuçta aylarca suda yaşayıp geldiler dünyaca, sevgiler...

Elif dedi ki...

çok tatlı birşey bu yaaa... bembeyaz, pamuk gibi... en üstteki fotografta muhteşem bakmış :) bu arada son 2 seferdir anlayamadığım bir sebeple idil de korkar oldu banyodan :(