29 Mart 2010

Kabişimle Eymir Gölü, annemle bir pazar günü...


Ankara'daki sayılı güzel yerlerden biri...Eymir Gölü. Cumartesi öyle güzeldi ki hava. (bugünün tam tersi) Göl etrafında yürüdük kabişimle. Bol bol yürüdük çünkü akşama evde film eşliğinde pizza keyfi vardı. Bol oksijen, sakin huzurlu bir gün ve güzel bir yemek..daha ne olsun.

Pazar günü canım nöbetçiydi. Anneme gittim bende. Annemle dolu bir gün geçirdim. Yemek yaptık, gazete okuduk, bitki çaylarımızı içerek sohbet ettik, tv izledik, ben arada ders çalıştım. Evlenmeden önce birlikte geçirdiğimiz zamanlar gibiydi. Aslında o anları yaşarken kıymetini pek bilemiyormuşum gibi geliyor. Anneme gittikten birkaç saat sonra evimi özlüyorum.Kabişimle geçirdiğim zamanda olsak diyorum.Ama biliyorum ki yıllar yıllar sonra annemle yaşadığım her dakikayı burnumun ucu sızlayarak hatırlayacağım. Aslında şu anda bunları yazıyor olmam dünü annemle doyasıya geçirdiğimi göstermez mi? İyi ki hayatımdasın...!

4 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Annemin yanında eşimi özlerim, eşimleyken aklıma annem gelir içim burkulur benim tam bir karmaşa :(

Pizza ve film şahane ikili. Güzel bir cumartesi günüymüş Ankara'da :)
Sevgiler.

ŞEKERPEMBE dedi ki...

günlerin her anın tadını çıkararak tüm sevdiklerine zaman ayrarak, hepsiyle bol bol zamanın geçsin..

bu arada laf aramızda kimseler duymasın bende manisa lıyım:)))
eşin tarafından hemşehri olduk:)))

sevgilerimle

Duygu dedi ki...

Ruhdağı,

Anlıyorum yaşadığın karmaşayı.Sanırım en güzeli Şekerpembenin de dediği gibi anın tadını çıkarmak.

Sevgilerimle



Şekerpembe,

Teşekkürler güzel dileklerin için.

Demek Manisalısın çok sevindim. Severim Manisalıları :)))

ŞEKERPEMBE dedi ki...

canım, yaptığın yorumlardan anladıklarımla inan dualarındasım, dilerim her şey çok güzel olur. olumsuzlukları düşünme, oluruna bırak, hayat aksın ve işte orada dualar devreye girsin ama olumlu dualar, herşeyin iyi olması, güzel olması, yolunda gitmesi için ettiğimiz dualar...

sevgilerimle