24 Mart 2010

Karadeniz Ereğli'de bir gün...

Baharı bekliyorum demiştim. Bahar geldi bizde ilk hafta sonu kaçamağımızı yaptık. Bizim için deniz olsun da sabah erkenden düşeriz yollara, iyot kokusunu içimize çeker,denizi eller, bir iki tane de deniz kabuğu toplar yorgun ama mutlu döneriz evimize. Uzun zaman yaşamadım deniz olan bir yerde yüzmeyi de çok sevmem ama deniz çok rahatlatır beni. Hayallerimde hep deniz olan bir yerde yaşamak vardır.Deniz kenarında yaşayan insanlara imrenerek bakarım acaba farkındalar mı bu güzelliğin diye.
Güzel bir gündü.Deniz de çok güzeldi Karadeniz Ereğli'de. Ayrılırken mis kokulu Osmanlı çilek reçeli de aldık. Akçakoca yolunda enfes Karadeniz pidelerimizi de yedik. Hem gözümüz hem ruhumuz hem de midemiz bu geziden nasiplendi. Devamı gelir daha bu kaçamakların bahar geldi ya...

2 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

sevgilim karadeniz ereğlide yapmıştı askerliğini bu kış başında. ben hiç gidemedim ama o kadar merak ediyorum ki. inşallah en kısa zamanda ben de ziyaret ederim orayı .görürüm o harika güzellikleri:)))

Duygu dedi ki...

Bence deniz olan her yer çok güzel.Orası da çok güzeldi.Umarım en kısa zamanda ziyaret edersin.

Sevgiler