13 Nisan 2010

Yemek mi? Yememek mi?

Günlerim yeşillik yıkayıp, salata yapıp sebze pişirmekle geçiyor. Diyetteyiz ortimle. Hamilelik öncesi kilo vermem gerektiğini düşündüm.En az 5 kg verirsem daha iyi hissedeceğim kendimi. Orti de akşam yürüyüşleri ile destek oluyor bana. Diyetisyene gittim, 3 haftadır yediklerime dikkat ediyorum ama veremiyorum diye.Metabolizmam zaten düşüktü.Yaş 30 olunca tabii bende bir güzel yiyince kilolar bir güzel yerleşmiş. Metabolizmamı hızlandırmam gerekiyormuş.Günde en az 1 saat tempolu yürüyüş önerdi.Bol bol da yeşillik.Semizotu ve çilek metabolizmayı hızlandırıyormuş bu arada.

Her sene diyete girerim zaten ben, ama bu sefer kararlıyım. Çünkü eskisi gibi olmuyor yani 20' li yaşlardaki gibi ha deyince kilo verilmiyormuş. Ama yerken öyle olmuyor tabii.Hele benim gibi yemek yemek sadece karın doyurmak değil de bir zevkse kilolar farketmeden geliveriyor.
Gerçi şu anda eskisinden daha çok yiyorum daha doğrusu sık sık yiyorum. O yüzden diyet kesinlikle yememek değil sürekli yemek. Bakalım bu sefer ki diyet maceram nasıl sonuçlanacak?

2 yorum:

ŞEKERPEMBE dedi ki...

ye ye bol bol ye, hatta bol bol sıvı iç:))) ama hamilelik le ilgili kiloyu kafana takma, hemde hiçç... sadece kendimden değil. ama planlama yapmam, bebek için hazırlık yapman bence kilo vermekten bile güzel. bende diyetlere girmiş, ilaçlarıma, içtiğim günlere heleki alkol alacağım günler dikkat eder olmuştum:)) veee yemek yemek benimiçinde bir zevk olmalı karın doyurmak hiç sorun değil, bizde yemekler yapar sofralar kurardık:)))))

sevgilerimle

LoLa dedi ki...

bende öyleyim zevk için yemek yiyorum ama maalesef kilo almaya da elverişliyim :( spor + diyet başka çare yok.