28 Aralık 2010

Geri sayım başladı...son 9 hafta...

Benden iyisi yok evet!Gördüm oğlumu, duydum kalp atışlarını.Doktorumuz ultrasonda bakarken onun da elini zıplattı ne hareketli yaa dedi.Çok şükür iyiymiş miniğim.31. hafta içindeyim artık geri sayım başladı.

Bu son haftalar daha sıkıntılı olacakmış benim için.Uykusuzluk ve bel ağrısı tek sıkıntım şimdilik.Ama hep dediğim gibi oğlum iyi olsun gerisi hiiiç önemli değil.

Doğum hakkında da konuştuk biraz.Nedense normal doğum istemediğimi düşündü doktorum.Tabii ki normal doğum istiyorum dedim.Adı üzerinde normal doğum!Tabii bir aksilik çıkmazsa vakti saati geldiğinde oğlum katılsın aramıza.Onun içinde benim için de en iyisinin bu olduğunu düşünüyorum.38. haftada durumuna bakarız dedi.Umarım her şey istediğim gibi iyi ve yolunda gider.

Heyecanım daha da artmaya başladı.Kafam öyle dalgın sürekli doğum anının öncesini, doğumu ve sonrasını düşünüyorum.Rüyalarımda ise sürekli oğlum var.Onu yıkadığımı masaj yaptığımı görüyorum.İlk zamanlar kendimi hamile görürdüm şimdi doğum yaklaştıkça oğlumu kucağımda görüyorum :))

Rüyalarımın gerçeğe dönüşmesine çok az kala şaşkın, mutlu, sakin ve birazda tombik bir anne olarak 2011 'i bekliyorum.

4 yorum:

mutluanne dedi ki...

Canım arkadasım ya...
Ne guzel sen yolun sonuna geldın benım sana yetısmem ıcı daha 8 haftam var :(
zaman hıc gecmıyor bır an once gecsın bu haftalar cift cift ve bebeğimize kavuşalım..

Hayat güzeldir.. dedi ki...

çok güzelsiniz maşallah. Bu yılbaşı diğerlerinden çok farklı olacak, büyük ikramiyelerimiz karnımızda :) Sevgiler Pınar

ruhdagı dedi ki...

Duygucum az kaldı ve ne güzel ki, yeni sene en güzel hediyesini sunuyor sana. Evladınla eşinle tüm sevdiklerinle hayırlı huzurlu bir neşe geçirmeni dilerim.

Sevgiler :)

ŞEKERPEMBE dedi ki...

öncelikle hiç şişman bir anne değilmişsin bunu bil. sen beni görmedin.
ben 4 saat doğum sancısı çektim insan bir şeyi çok isteyince inan her şey çok farklı oluyor, şimdi soruyorlar çok zor demi diye, hani doğurmadım ama çektiğim sancıyı unuttum gitti. öyle facia gibi kalmadı aklımda.
sevgilerimle