03 Ocak 2011

Yeni yılı tekmelerle karşıladım!


2011'e gireli 3 gün oldu ama bir yeni yıl yazısı yazmazsam olmaz.Aslında o kadar da umursamam yılbaşı akşamlarını,bir yıl daha bitti yenisi hoşgeldi derim.Bir tek ortimle evli olarak kutladığımız ilk yeni yılı hiç unutmam bir de bu yeni yılı unutmayacağım herhalde.

2009'u hiç sevmemiştim ben.Tunalı Kuğulu Park'ta öyle bir nefretle uğurlamıştım ve gene öyle bir umutla karşılamıştım ki 2010'unu...İstemiştim hiç inanmam o cümleye ama (istersen olurmuş)çok yürekten çok güzel bir yıl olmasını istemiştim.

Veee 2010'un ortasında geldi o çok güzel şey!İnanamadım!Hatta o zamanlar ki ruhsuzluğumu şok olmuş olmama bağlıyorum.Ama şimdi çok iyiyim tabii endişelerim var yok değil.O endişeler daha ilk hamile olduğumu öğrendiğim anda başladı sanırım doğduktan sonra da ve hayatımın sonuna kadar da devam edecek.Yaşattığı duygular öyle güzel ki ama endişeler vız gelir.

2011'i oğlumun hiç durmayan tekmeleri,içimde fır dönmeleri, hıçkırığı ile karşıladık.Önce şükrettim sonra gene yürekten istedim seneye oğlumuzu öperek karşılayalım yeni yılı diye.

Görünürde henüz 2 kişi de olsak biz 3 kişi girdik bu yıla bunu her hareketi ile belli etti miniğim.Daha ne söyleyeyim güzel başladı güzel devam etsin her şey.

2 yorum:

Hayat güzeldir.. dedi ki...

işallah 2010 dan daha da güzel bir yıl olacak, minişlerimize kavuşacağız sağlıkla sıhhatle.

laleninbahcesi dedi ki...

2011 keyfine doyamadığın bir yıl olsun Duygu...pırıl pırıl şırıl şırıl su gibi olsun...