08 Ocak 2011

Artık nazlı bir gebeşim!

Ortim sağolsun beraber olduğumuz ilk günden beri bayılır bana isim takmaya.Tabii hamilelikle birlikte bana takılan isimlerde yeni bir hal aldı.Önce piknik tüpü oldum sonra penguen şimdi de nazlı bir gebeşim ben!

Aslında naz yapmıyorum ki bu son haftalar biraz daha zorlu geçiyor gerçekten.Ama sağolsun ortim hep yardımcı bana. Öyle destek oluyor ki hakkını yemeyeyim şimdi.


İlk aylarda daha dur bunlar daha iyi günlerin diyenler haklı çıktı sanırım.Uykusuzluk,ağrılar,nefes darlığı yeni gündemim.Oğlumun gündemi ise hıçkırmak, okşayınca kıpırdanmak,müzik duyunca kaçmak,sert tekmelerle güç denemesi yapmak.Çok tatlı yaa...sanırım bundan sonra böyle geçecek haftalar.

Eskiden sadece haftaları sayardım şimdi günleri sayıyorum.Gerçi bu haftadan sonra biraz daha hızlı geçer gibi geliyor zaman çünkü oğluşumun odası hazırlanmaya başlanacak, son alışverişler yapılacak,doktor kontrolleri daha da sıklaşacak.

Bende bu aralar son sürat kitap okumaya çalışıyorum. Oğlum doğunca bir süre hasret kalacağım sanırım.En kısa zamanda da Ayşe Kulin'in son kitabını alıp okumalıyım.Sonra kim bilir ne zaman okurum.

Şu son haftaları hafızama iyice kazımak istiyorum aslında.2 kişilik dünyamızın son zamanları.Yeni farklı bir dönem başlayacak yakında bizim için.Daha şimdiden bile belli oluyor aslında konuşma konularımız, girdiğimiz dükkanlar değişiyor ve birbirimizin daha önce bilmediğimiz yönlerini görüyoruz.Hoş bu yönlerimizi bizde ilk defa görüyoruz.Annelik doğuştan olurmuş babalık sonradan öğrenilirmiş diyorlar ama inanmıyorum buna ben.Ona daha doğmadan duyduğumuz sevgi ile başlıyor her şey.

Biz birbirimizin hayat ortisiyiz şimdi bir minik orti katılacak aramıza.Nazlı gebeş 3 ortili dünyasını sabırsızlıkla beklemekte...

1 yorum:

ŞEKERPEMBE dedi ki...

canım aklım hep sende, şimdi neler yapıyordur alışverişe başlamışmıdır diyordum.
şimdi yazdıklarında kendi yaşadıklarımı gördüm. hoş çok hoş günler. biter bitmez özleniyor. başka bir boyut başlıyor. artık tekmelerin yerini misss gibi kokular, harika sesler alacak:)))) ama bu günlerininde yeri başka olacak. hafızana kazı, buraya yada başka yere yaz sık sık, inan hemen unutulacak neyi ne zaman yaşadığın. alışveriş konusunda tecrübellilerden hatta birden fazla kişiden fikir al, herşeyi alma yapma diyecem ama demiyorum çünkü sonrasında alışverişte şimdiki gibi olmayacak, örgü, dikiş biliyorsan hemen yap kitabı bilmem ama ona hiç vaktin olmayacak. ben büyük ördüklerimi giydiriyorum. şimdilerde nasıl alışveriş yaptığımı da sayfam da yazayımda anlarsın:))) ha bunlar sorun mu? hiççç değil. ama şimdilerinde alışveriş keyifli inan. gez, dolaş, vitrin bak, ileriki ay ihtiyaçlarını baki ihtiyacın olmadığını düşündüklerinede bak, sonrasında fikrin değişebiliyor yada değiştrilebilir en büyük güç! sayesinde:)))
ha son dakikaya pek bir şey bırakma dilemem ama benimki çok acelciydi tırlarsan
tüm iyi dileklerim dularım sizinle.
ilginçtir buradan seninle aramda bir bağ oluştu ayna gibi, sanki hep tanırmışım seni gibi ilginç ama hoş:)aslında o gününde yanında olabilmeyi dilerim... yinede gönlüm sizinle

sevgilerimle