19 Ocak 2011

34.hafta!

Neden bilmem yazamadım bir süredir.Paylaşacak bir şeyim olmamasından değil canım hiç bir şey yapmak istemiyor.Sadece oğluma odaklanmış durumdayım.Dün doktor kontrolümüz vardı biraz rahatladım gerçi ama hala kafamda bir sürü soru işareti ile dolaşıyorum.Başa döndüm ben yine hamileliğimin ilk aylarında da böyleydim.

Mercimeğim 34.haftada 3 kg. 45 cm.Yani mercimeklikten çoktan çıktı. Doktorumuz tombik olacağını söylemişti daha önce zaten.Ama böyle kilo almaya devam ederse sezeryana doğru gidermişim.Normal doğum istiyorum ama bakalım zaman neyi gösterecek.Tabii öncelikli olan sağlıkla oğluma kavuşmak.

Neyse düşünmemeye çalışayım şimdi bunları.Hazırlıklarda başladı artık.Oğlumun odası olacak odayı boşalttık.Bu Cumartesi mobilyası gelecek.Giyecekleri de alındıkça yıkanıp ütüleniyor.Daha sonra annem, kayınvalidem anneannem gelecek hep bir elden odayı düzenleyeceğiz.Bizim oğlan iki aileninde ilk torunu, anneanneminde ilk torunun çocuğu o yüzden o tarafta da heyecan dorukta.

Ortim de artık her geçen gün daha da sabırsızlanıyor.Elini karnıma koyupta sevmeye başlayınca hemen tepki veriyor oğlumuz.Sanki anlıyor onunla ilgilenildiğini.Kucağımıza bir an önce almak istiyoruz ama karnımdaki bu hareketlerini de özleyeceğiz sanırım.

Tüm bunlar dışında bir şey yapmıyor değilim tabii.Kitap okumalarım son sürat devam ediyor.Sağolsun ortim bir gün sürpriz yapıp 2 kitapla çıkageldi yanında da Akman pastanesinden ekler ve milföy pastasıyla.Pastalar tabii hemen afiyetle yenildi.Can Dündar'ın Lüsyen adlı kitabını da bitiriverdim.Şimdi Elif Şafak'ın Firarperest'ini okuyorum çok büyük bir keyifle.Aslında benim için dönüp bir daha okunacak bir kitap altı çizile çizile.

Hala keyifle yemek yapıyor olmakta çok güzel.Uzun süre ayakta kalınca ağrılar hemen başlıyor ama dinlenince geçiyor.Eee hadi bugünün menüsünü de söyleyim bari;kremalı mantar çorbası,kuru biber patlıcan ve kabaktan kıymalı dolma sonrasında da mozaik pasta.Yapması da yemesi de pek keyifli şeyler benim için.

İşte böyle geçiyor günler geçsin bakalım bir an önce geçsin.Uykusuzda kalacak olsam,bir süre kitapta okuyamayacak olsam,yemek yapmayı mecburiyet haline getirecek olsam da geçsin günlerde gelsin oğlumuz artık aramıza.Ha birde şu odasını hazırlayalımda...

6 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Çok heyecanlanıyorum, aklıma hep kendi hallerim geliyor :)

Bana doktor Ege minik demişti ama 3.945 gr. doğdu normal doğumla. Umarım istediğin gibi normal doğum olur ama her zaman diyorum en hayırlısı neyse o olsun sıkma canını.

Sevgiler.

mutluanne dedi ki...

Canım arkadaşım ne güzel oğlun kocaman olmuş..
Saglık ve sıhhatle eline alırsın inşallah..
Az kaldı..
Sankı benım dogumum yaklastı gıbı en az senın kadar senın ıcın heyecanlıyım..

Hayat güzeldir.. dedi ki...

Duygucum Maşallah size. Kocaman olmuş canım benim.
Ne güzel kitap okuyabilmek izne çıkınca benim de tek hayalim bakalım kaç kitap sığdırabileceğim.Bekleyenler arasında Elif Şafak Firarperest ilk sırada bnde de.
Menüye ayrıca bayıldım ne güzel hala bu kadar enerjinin olması.
Bu cumartesi bizde mobilyaları bekliyoruz, aynı tatlı telaşları yaşıyoruz ne güzel. Sevgilerimle..

Başka Anne dedi ki...

:)) valla ben de heyecanlandım :) menü de süpermiş. afiyet bal olsun :)

laleninbahcesi dedi ki...

Duygucum her şey çok güzel olacak , her şey yolunda gidecek...

Firarperesti bende çok sevdim...Arjantinin dağ köyünde organik tarım yapan ve geceleri Mesnevi okuyan kadına bayıldım ben... Ben henüz Konyayı görmedim o iki kez gelmiş çoook utandım, yer yarılsa içine girsem dedim...

Sevgimle

Duygu dedi ki...

Sevgili Ruh dağı;
Bende seni okurken heyecanlanıyorum bakalım ben oğlumla neler paylaşacağım diye.Bu arada doktorum 3.700 kg dan fazlasını normal doğum yapmam dedi :( Bakalım ne olacak?

Canım arkadaşım,
Ahh nasıl pır pır yüreğim.Benim heyecanım bitecek senin ki başlayacak sonrada.

Sevgili Pınar,
Umarım okuyabildiğin kadar kitap okursun.Bu süreçte en çok yaptığım şey kitap okumak ve yemek yapmaktı zaten :) Sevgiler

Sevgili Derya,
Bu heyecan sanırım daha katlanarak artacak :)

Sevgili Lale abla,
İyi dileklerin yüzümü güldürüyor sağolasın :)

Kitap bitmesin istiyorum okurken valla.

En kısa zamanda bir Konya ziyareti olmalı o zaman.Biz 2.defa bir daha gittik.Tabii yakın olmanında avantajı var.

Sevgiler